Dudek Apartamenty

Luksusowe apartamenty 200m od wejścia na plażę.

Marynarska 5, Rowy

Jesteśmy zdania, że jak urlop nad morzem, to w wysokim standardzie, w ciekawym i przestronnym wnętrzu, z wyjątkowymi dodatkami. 

Luksusowe Dudek Apartamenty nad morzem urządziliśmy wyjątkowo starannie, wkładając w to serce i mnóstwo czasu.

Zapraszamy więc do nas gości, którzy cenią sobie wysoką jakość, apartamenty blisko morza, o dużej powierzchni, urządzone ze smakiem.

Do tego przyjemne okoliczności przyrody polskiego morza i Słowińskiego Parku Narodowego – idealnie na wypoczynek.

Zapraszamy do Dudek Apartamenty na urlop nad Bałtykiem!

Do dyspozycji gości przygotowaliśmy 23 apartamenty o powierzchni od 40 do 62m2.

Każdy apartament posiada w pełni wyposażoną kuchnię oraz łazienkę z prysznicem, leżak plażowy i parawan.

Zobacz więcej

Odległości

Odległość do morza: 250 m

Odległość do centrum: 600 m

Odległość do sklepu: 400 m

Języki

country/gb

Język angielski

Udogodnienia

wifi

Bezpłatne WiFi

parking

Bezpłatny parking

tv

Telewizor

garden

Ogród do dyspozycji gości

tv_smart

TV smart

air_conditioning

Klimatyzacja

heating

Ogrzewanie

beach_equipment

Sprzęt plażowy

windbreak

Parawan

taras

Taras

beach_chair

Leżaki

balcony

Balkon

safe

Sejf

towels

Ręczniki

forest_view

Widok na las

hairdryer

Suszarka do włosów

garden_view

Widok na ogród

tea_coffee

Kawa i herbata

cookware

Przybory kuchenne

microwave

Mikrofalówka

reception

Recepcja

card

Płatność kartą

boiling_pot

Czajnik elektryczny

kitchen

Aneks kuchenny

cash

Płatność gotówką

tableware

Zastawa stołowa

fridge

Lodówka

dishwasher

Zmywarka

iron

Żelazko

ironing_board

Deska do prasowania

playground

Plac zabaw

grill

Grill

baby_accessories

Akcesoria dla niemowląt

monitoring

Monitoring

Zobacz więcej

Regulamin

DUDEK APARTAMENTY reprezentowany przez Aleksandra Dudek

z siedzibą w 76-212 Rowy, ul. Marynarska 5, NIP. 764 162 91 03
 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, podpisanie karty meldunkowej bądź zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt. Dokonując w/w czynności Klient potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
  2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające w Dudek Apartamenty. Odpowiedzialność za te osoby spoczywa na osobie dokonującej rezerwacji, zwanej w niniejszym Regulaminie Klientem lub Zameldowanym.
  3. Regulamin dostępny jest do wglądu w Recepcji.
  4.  

WARUNKI REZERWACJI

  1. Rezerwacji apartamentu Klient może dokonać: bezpośrednio pod numerem telefonu, mailowo na stronie internetowej, osobiście w Recepcji Dudek Apartamenty oraz za pośrednictwem portali, w których dostępna jest oferta obiektu.
  2. Rezerwacje dokonane bezpośrednio muszą być zagwarantowane poprzez wpłatę zadatku w wysokości 30-100% całkowitej wartości rezerwacji w terminie trzech dni od daty dokonania rezerwacji. W przypadku zmian w rezerwacji, niepojawienia się Klienta lub anulacji rezerwacji przedpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
  3. Rezerwacja telefoniczna wymaga późniejszego potwierdzenia drogą mailową, telefoniczną lub sms w wyznaczonym terminie.
  4. Akceptowane formy płatności: karta kredytowa, gotówka, przelew. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem eservice.

ZAMELDOWANIE

  1. Podstawą zameldowania w apartamencie jest okazanie przez Klienta dokumentu tożsamości oraz uregulowanie całej należności za pobyt.
  2. Godziny otwarcia Recepcji w sezonie: 8:00 – 16:00 w dni tygodnia.
  3. Klient dokonując rezerwacji zobowiązuje się wynająć pokój w określonym terminie, za określoną cenę, a co za tym idzie uiścić opłatę za cały zadeklarowany okres najpóźniej w trakcie procedury meldunku.
  4. Dudek Apartamenty zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Klienta, który: nie posiada ważnego dowodu tożsamości, nie chce okazać dokumentu, odmawia podpisania karty meldunkowej, znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu. W przypadku odmowy zameldowania Klienta z ww. powodów wpłacone pieniądze w formie zadatku nie są zwracane.
  5. W przypadku przedłużenia pobytu lub zakupu dodatkowych usług po wcześniejszym uzgodnieniu z Recepcją obiektu, opłata zostanie dodana do rachunku Klienta i musi zostać uregulowana niezwłocznie. 
  6. Klienci przybywający poza godzinami pracy recepcji są zobowiązani powiadomić personel recepcji o orientacyjnej godzinie przyjazdu z wyprzedzeniem, telefonicznie lub e-mailem.
  7. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajnymi środkami, Dudek Apartamenty zastrzega sobie prawo zaproponowania Klientowi obiektu zastępczego, podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego.

DOBA HOTELOWA

  1. Pokoje w obiekcie wynajmowane są na doby.
  2. Doba pobytu w apartamencie rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11:00 dnia następnego.
  3. W oparciu o bieżącą dostępność apartamentów istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania Klienta po konsultacji z Recepcją obiektu. 
  4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w rezerwacji należy zgłosić telefonicznie do godziny 10:00 bądź w Recepcji Dudek Apartamenty . Zostanie ono uwzględnione w miarę dostępności apartamentów i jest dodatkowo płatne w kwocie 20 zł za każdą dodatkową godzinę.
  5. Przedłużenie pobytu w apartamencie po godzinie 11:00 będzie traktowane jako przedłużenie doby hotelowej, co skutkować będzie obciążenie rachunku Gościa kwotą doby hotelowej.
  6. Skrócenie wcześniej zadeklarowanego i opłaconego pobytu nie skutkuje zwrotem równowartości niewykorzystanej doby.

ZASADY UŻYTKOWANIA APARTAMENTÓW

  1. Klient zobowiązany jest do użytkowania lokalu mieszkalnego zgodnie z jego przeznaczeniem oraz do utrzymywania i zdania apartamentu w stanie zastanym z chwilą zameldowania.
  2. Liczba osób zamieszkujących w obiekcie nie może być większa od podanej w karcie meldunkowej. Złamanie tej zasady wiąże się z nałożeniem opłaty dodatkowej w wysokości 150 PLN za każdą osobę za dobę.
  3. Gość hotelowy nie morze przekazywać apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę. Zmiana nazwiska rezerwacji lub gościa hotelowego przebywającego pokoju musi zostać uzgodniona z recepcją lub managerem obiektu.
  4. Informujemy, że podczas używania klimatyzacji, okna i drzwi muszą być zamknięte. Klimatyzację należy bezwzględnie wyłączyć przy każdorazowym opuszczeniu apartamentu.
  5. Po każdych 7 dniach pobytu przeprowadzane jest sprzątanie apartamentu, wymiana ręczników i pościeli. Koszt dodatkowego sprzątania i wymiany pościeli to 100 PLN za każdy serwis, który należy ustalić i opłacić w recepcji.
  6. W apartamencie obowiązuje zakaz palenia. W przypadku złamania tego zakazu Gość zostanie obciążony karą finansową w wysokości 1000 PLN.
  7. Organizowanie imprez towarzyskich w apartamencie jest surowo zabronione.
  8. Zachowanie Gości oraz osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać pobytu innych Gości.
  9. Osoby niezameldowane mogą przebywać w apartamencie w godzinach 07:00–22:00. Przebywanie osoby niezameldowanej w apartamencie Gościa po godzinie 22:00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego apartament na odpłatne dokwaterowanie, według cen pełnych obowiązujących w dniu zameldowania.
  10. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w apartamentach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia pokoju. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz zasilaczy komputerowych.
  11. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w apartamencie Klienci proszeni są o jak najszybsze zgłaszanie zastrzeżeń pod numerem tel. +48 691 505 211 w godzinach pracy Recepcji, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.
  12. Usterki zgłoszone w dni powszednie będą usuwane bez zbędnej zwłoki, chyba że charakter usterki decyduje o dłuższym czasie jej naprawy. Usterki zgłaszane w soboty, niedziele i święta będą usunięte w pierwszy dzień roboczy po okresie świątecznym lub w najbliższym dostępnym terminie. Za usterki powstałe z winy Klienta będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna.
  13. Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od Dudek Apartamenty (dostawa mediów, w tym Internetu, awarie sprzętów znajdujących się w apartamencie) nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji lub zmiany ceny za zarezerwowany apartament – Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za całość rezerwacji.

14. Dudek Apartamenty zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego apartamentu w sytuacji awarii lub usterki bądź niemożliwości przydzielenia wybranego apartamentu z przyczyn niezależnych.

15. Dudek Apartamenty może przerwać pobyt Klientów bez zwrotu wniesionej opłaty za rezerwację oraz obciążyć Zameldowanego adekwatną karą w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu. W takiej sytuacji opłata wniesiona za pobyt nie podlega zwrotowi.

16. W apartamencie nie mogą przebywać zwierzęta.

WYMELDOWANIE

  1. Przy każdorazowym wyjściu z apartamentu Klienci zobowiązani są wyłączyć oświetlenie, zamknąć wszystkie okna oraz drzwi do apartamentu, wyłączyć klimatyzację, wyłączyć żelazko.
  2. Dudek Apartamenty nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Klientów w apartamentach. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w apartamencie przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji obiekt przechowa te przedmioty przez okres 1 miesiąca. Po tym czasie zostaną one zutylizowane. W trakcie dłuższego pobytu Klienci, u których prowadzane są sprzątania stałe w ustalonych wcześniej terminach, proszeni są o prawidłowe przechowywanie i zabezpieczanie rzeczy cennych oraz umieszczenie ich w sejfie który znajduje się w szafie w każdym apartamencie

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. W przypadku stwierdzenia zniszczeń, stwierdzenia zabrudzeń apartamentu, ręczników, pościeli ponad normę bądź stwierdzenia stanu po paleniu papierosów w apartamencie po wymeldowaniu Klientów, obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej podanej przy dokonywaniu rezerwacji w kwocie do pełnej wartości kosztów naprawy/dearomatyzacji i poniesionych strat.
  2. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za: zgubienie kluczy oraz wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałych z jego winy lub odwiedzających go osób.
  3. W sytuacji nie zastosowania się do regulaminu obiektu i konieczność wezwania ochrony, kosztami obciążony zostanie gość.

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMCJI PRZEZ KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH (KONSUMENTÓW)

  1. Dudek Apartamenty reprezentowany przez Aleksandra Dudek adres:76-212 Rowy, ul. Marynarska 5 NIP: 764 162 91 03 (zwana dalej: Dudek Apartamenty) rozpatruje reklamacje zgłoszone przez Klientów w sposób i w terminach określonych w niniejszej Procedurze, o ile łączący Klienta z Dudek Apartamenty stosunek prawny (np. umowa), nie stanowi inaczej.
  2. Na potrzeby niniejszej procedury za „Klienta” uważa się konsumenta w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121) korzystającego z usług świadczonych przez Dudek Apartamenty, składającego Reklamację.
  3. Na potrzeby niniejszej procedury za „Reklamację” uznaje się oświadczenie Klienta złożone w formie pisemnej lub w przesłane pocztą elektroniczną (niezależnie od nazwy / tytułu pisma) skierowane do Dudek Apartamenty, które dotyczy naruszenia praw Klienta powstałego w związku z korzystaniem z usług oferowanych przez Dudek Apartamenty. Reklamacja winna zawierać dane pozwalające na jednoznaczną identyfikację Klienta, jak również dane umożliwiające kontakt z Klientem oraz przedmiot Reklamacji (dokładny opis zastrzeżeń Klienta).
  4. Reklamacje w formie pisemnej należy wysłać na adres: Dudek Apartamenty ul. Marynarska 5, 76-212 Rowy bądź złożyć w recepcji Dudek Apartamenty. Reklamacje w formie elektronicznej należy wysyłać na adres poczty elektronicznej: kontakt@dudekapartamenty.pl.
  5. Klient powinien zgłosić Reklamację możliwie niezwłocznie po uzyskaniu informacji o zaistnieniu okoliczności budzących zastrzeżenia, w celu rzetelnego i efektywnego rozpatrzenia Reklamacji.
  6. Dudek Apartamenty po otrzymaniu Reklamacji podejmie działania mające na celu rozpatrzenie Reklamacji. Upoważniony pracownik ma prawo skontaktować się z Klientem w przypadkach wymagających dokonania ustalenia stanu faktycznego z udziałem Klienta bądź uzyskania dodatkowych informacji niezbędnych do właściwego rozpatrzenia Reklamacji.
  7. Reklamacje załatwiane są w formie pisemnej (lub w formie wiadomości e-mail w odpowiedzi na tak przesłaną Reklamację).
  8. Odpowiedź na Reklamację zawierać będzie: a) uzasadnienie faktyczne i prawne, chyba że nie wymaga tego charakter podniesionych zarzutów, b) informację na temat zgłoszonego problemu ze wskazaniem odpowiednich fragmentów umowy bądź przepisów obowiązujących na terenie obiektu, chyba że nie wymaga tego charakter podnoszonych zarzutów, c) wskazanie osoby udzielającej odpowiedzi.
  9. Udzielenie odpowiedzi na Reklamację zgłoszoną przez Klienta powinno nastąpić w możliwie krótkim terminie, nie dłuższym jednak niż 14 dni od wpływu Reklamacji.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Dokonując rezerwacji w Dudek Apartamenty Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie oraz przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych i marketingowych oraz umieszczenia danych Klienta w bazie danych firmy zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych. (Dz.U. Nr 101 z 2002r., poz.926 z późn. zm.). Zameldowany ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych.
  2. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa (portale rezerwacyjne, str www) lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, usług związanych z wypoczynkiem, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
  3. Ważne telefony: Pogotowie: 999, Policja 997, Straż pożarna 998 lub telefon alarmowy 112
Zobacz więcej
sukces

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana do obiektu noclegowego.

Twoja wiadomość jest wysyłana. Prosimy o cierpliwość

sukces

Twoja wiadomość nie została wysłana do obiektu noclegowego.

Przepraszamy, jeśli pojawił się problem z wysłaniem pytania, skontaktuj się z nami

Błąd:

Zarezerwuj Online

455 wyświetleń od 06.06.2024
serce Twoje ulubione obiekty 0